Khamis, 10 Julai 2014

SOAL JAWAB TENTANG BVSM

ramai yang tanya saya soalan tentang BVSM ni sebab terlalu berkenan, jadi soalan pun banyak. ok tak ada masalah. Dekat sini saya nyatakan QNA tentang BVSM

1 ) Berapa lamakah tenaga Bio Velocity ( BV ) boleh bertahan ?

Anggaran 2 tahun. Walau bagaimanapun, tempoh sebenar bergantung kepada tahap keperluan medan tenaga pengguna tersebut.

2 ) Bagaimana nak jaga dan nak bersihkan BVSM ni?

Kami mencadangkan supaya BVSM ni dibasuh dengan cucian tangan dan gunakan pencuci organik ( Natural Wash dari Haio-o ) dan hanya bersihkan bahagian yang kotor contoh kencing anak atau kotoran lain. Tak perlu cuci semua sekali.

3 ) Siapa yang sesuai gunakan BVSM ni ?

BVSM ni sesuai untuk semua !!! sebab BVSM membantu meningkatkan kualiti tidur, juga bagi mereka yang masalah gangguan tidur, tekanan, kekejangan urat, sakit belakang dan mereka yang baru pulih dari sakit.

Tentunya bagi mereka yang ada penyakit asma, diabetes, strok, depress, senggugut, sendi, gout, otot, darah tinggi, hidup yang tak bagus juga untuk elakkan radiasi lagi la WAJIB pakai .

4 ) Ada kesan sampingan tak ?

Bergantung kepada kita, tenaga dalam badan ni akan bergema dan bertindakbalas dengan tenaga dalam BVSM. Hasilnya, peredaran akan jadi lebih lancar dan baik dan mungkin akan beri kesan sampingan yang bersifat sementara sahaja. Kami cadangkan ambil 3 - 4 liter air yang bertapis sehari dan kesan sampingan ni akan berkurangan dan hilang apabila badan mencapai tahap keseimbangan yang optimum.

 
sekian, terima kasih
sebarang pertanyaan boleh berhubung dengan saya yer
Fatimah tarmizi johor bharu
Pm/whtsapp 0197854876

Tiada ulasan:

Catat Ulasan