Ahad, 12 Oktober 2014

PENJAGAAN MISS V BERSAMA Premium Beautiful Femi 9 Intimate Wash

Salam ladies..entry kali ni nak cerita skit pasal penjagaan Miss V.produk apa yang ladies sekalian guna??bagus ke tidak??Mengapa kita perlu menjaga kawasan Miss V kita?Haa ni ada satu produk penjagaan Miss V dari .Produk yang hebat dan bagus . PREMIUM BEAUTIFUL FEMI 9 INTIMATE WASH.Kat bawah ni ada gambarnya.



Kenapa perlu menjaga kawasan Miss V nih?Sebab klu tak jaga nanti berbau.kalau dh berbau tu mesti takde self confident kan?Ada ke orang nak dekat???yang dah BERKAWEN tu lagi la nak kena jaga...malu weii kalau suami cakap ada BAU YANG TAK MENYENAGKAN......!!!!!!
Apakah PREMIUM BEAUTIFUL FEMI 9 INTIMATE WASH ni?.

Premium Beautiful Femi 9 Intimate Wash merupakan pembersih yang bersifat sederhana dan lembut yang sesuai untuk kegunaan seharian. Ia berkesan untuk membantu membersihkan, menyegarkan dan menghilangkan bau. Selain itu, ia juga membantu mengekalkan keseimbangan pH semulajadi kulit, melindungi dan mengelakkan jangkitan bakteria dan keradangan di sekitar bahagian intim kaum wanita yang disebabkan oleh pertumbuhan bakteria dan mikroorganisma. Dengan ini, ia mengurangkan ketidakselesaan pada bahagian vagina dan bau yang tidak menyenangkan.




Apakah bahan-bahan utama yang terkandung dalam Premium Beautiful Femi 9 Intimate Wash?

Terdapat 2 bahan utama dalam Premium Beautiful Femi 9 Intimate Wash iaitu:-

-Manjakani
membantu mengembalikan ketegangan dinding faraj yang hilang akibat peningkatan usia, perubahan hormon dan selepas bersalin.
-Vitamin E
merupakan agen anti-pengoksidaan yang berkesan dan memudahkan penghasilan sel-sel baru, memulihkan luka dan melambatkan proses penuaan.

Bahan-bahan Utama / Kelebihan:
 

**Manjakani membantu mengembalikan ketegangan dinding faraj yang hilang akibat peningkatan usia, perubahan hormon dan bersalin.
**Vitamin E adalah agen anti-pengoksidaan yang berkesan dan memudahkan penghasilan sel-sel baru, memulihkan luka dan melambatkan proses penuaan.
¤¤¤ Cara Penggunaan :—
Tuangkan sejumlah kuantiti kecil ke atas tapak tangan anda.
Sapu dan cuci bahagian intim anda sekurang-kurangnya 20 saat.
Bilas dengan air yang secukupnya sehingga bersih.
Untuk kegunaan bahagian luaran sahaja.
Guna 2-3 kali sehari......................


            

Testimoni dari pengguna  yg telah menggunakan Femi 9 wash dari sebelum kahwin smpai skrg, beliau sangat berpuas hati kerana bukan saja mnjimatkan, malah bau, masalah keputihan, kegatalan juga hilang selepas beliau menggunakan Femi 9 wash. Semasa bepantang pula beliau mnggunakan produk ni, x sampai semggu jahitannnya dah jatuh.. Dan sudah kering.. 


        

   [PUNCA Keputihan]

1.Sering memakai tisu ketika membasuh bahagian kewanitaan, sehabis buang air kecil maupun buang air besar .
2.Memakai pakaian dalam yang ketat dari bahan sintetis.
3.Tidak mengganti panty liner .
4.Membilas vagina dari Produk pembersih wanita yang mengadungi vitamin E, manjakani dan sederhana lembut sangat sesuai untuk kegunaan harian sebagai wanita yang aktif..

Ia berkesan utk membantu membersihkan, menyegarkan dan menghilangkan bau

kandungan manjakani dalam Femi9 membantu mengembalikan ketegangan dinding faraj yang hilang akibat proses peningkatan usia,perubahan hormon,dan bersalin.

Vitamin E pula adalah agen anti-oksidan yang berkesan dan memudahkan penghasilan sel-sel baru, memulihkan luka dan memperlahankan proses penuaan di sekitar miss V

Selain itu, ia membantu mengekalkan imbangan pH semulajadi kulit, melindungi dan mengelakkan jangkitan bakteria dan keradangan di bahagian intim wanita yg disebabkan oleh pertumbuhan bakteria dan mikroorganisma.

Membantu menghilangkan kegatalan dibahagian sulit anda, memberikan rasa nyaman setelah menggunakannya..

Tahan sehingga 2-3 bulan..

Cara Penggunaan :

Basahkan miss V dan titiskan beberapa titik Femi9 dan ratakan di bahagian sulit..Bilas sehingga bersih..Turut sesuai digunakan selepas ‘Bersama’


     
                Call/sms/WhatsApp ={ 0197854876} FATIMAH TARMIZI
untuk yang berada di JOHOR BHARU boleh terus dapat dari fatimah ye..................
 

1 ulasan: