Isnin, 7 Julai 2014

PENGANTIN CANTIK BILA PAKAI CORSET

Hai bakal pengantin..pasti anda inginkan kelihatan cantik dan anggun di hari persandingan kan... 

APA YANG ANDA PERLU KAN...?ADA KAH ANDA MENGALAMI MASALAH UNTUK MEMAKAI BAJU BERKEBAYA..?(baju pengantin) 
·         Pastinya CORSET.. kerana corset akan membantu anda untuk memberikan bentuk tubuh badan lebih langsing cantik dan anggun. Kebaya adalah pakaian yang sangat menjadi pilihan bakal pengantin  tentunya si anak dara kn... kenapa yer  selalunya bakal pengantin pilih baju kebaya atau baju ikut bentuk badan? Ermm.. mesti nak cantik kan..bagaimana plak dengan anda yang badan besar atau terlalu kurus cantik tak pakai kebaya..n mcmana plak bentuk badan yang ok je..tapi perut nampak buncit plak, pinggul pun tak montok n payu dara kecil..macamana nk pakai baju kebaya untuk hari perkahwinan..
JANGAN  RISAU...

CORSET PREMIUM BEAUTIFUL dapat menyelesaikan segala masalah anda untuk merialisasikan di hari persandingan anda.. Anda yang mempunyai perut buncit serta merta hilang selepas pakai corset Premium Beautiful.
·         Anda yang berbadan besar dan tak ada bentuk badan akan jadi langsing serta-merta dan mempunyai bentuk badan yang cantik selepas anda pakai corset Pre mium Beautiful.
·         Bagi anda yang terlalu kurus pun boleh pakai set Premium Beautiful kerana ia akan membentuk payudara dan pinggul yang montok walaupun anda kurus.
·         Badan dah ok tapi...kekurangan masih ada pinggul x montok, payudara kecil n perut buncit..tapi selepas pakai set Premium Beautiful pinggang anda langsing serta-meta, pinggul montok serta-merta dan payudara berisi serta-merta.PASTI SEMUA INI BERLAKU anda alami lah sendiri....

Ramai bakal pengantin telah mencuba dan menikmati hasil yang terbaik selepas pakai set Premium Beautiful..
Impian anda untuk berkebaya di hari persandingan dapat realisasikan...

PENGANTIN CANTIK DAN ANGGUN SELEPAS PAKAI SET PREMIUM BEAUTIFUL

cantik kan pengantin pakai Premium Beautiful
Pengantin jadi cantik bila waktu bergambar ...
Bila time bergambar pastinya kedudukan posture badan anda kelihatan cantik dan anggun. Anda tak akan bongkok, posture badan anda tegak je.. pasti anda yakin apabila bergambar macam model...!mcm2 pose bagi kt cameramen tu..
Pengantin akan jadi langsing serta merta...
Tetamu pengantin kan nampak anda kelihatan ramping dan cantik kerana lepas pakai Premium Beautiful anda akan kelihatan langsing serta-merta, pinggul push up serta-merta dan payudara montok serta-merta..
Pengantin bersanding di pelamin nampak cantik...
Bila time duduk..premium Beautiful akan membantu anda posture duduk dengan betul. Anda akan rasa yakin tak gugup pasti anda akan kelihatan yakin sahaja sewaktu bersanding kerana “DR”  Premium Beautiful dapat mengawal dan membantu posture duduk anda ketika bersanding. Aoutomatik anda duduk dengan tegak tak bongkok dan perut kelihatan kempis tak buncit..!
Pengantin akan selesa sepanjang hari perkahwinan...
Emmm...setelah anda pakai set Premium Beautiful pengantin akan dapat merasai keselesaan sepanjang hari dan tak akn rasa lapar..dan yang paling penting pastinya anda akan merasai keyakianan sepanjang hari perkahwinan anda...

Amat sesuai bagi semua bentuk badan bakal pengantin samaada berbadan besar atau gempal, terlalu kurus atau biasa2 sahaja tapi pasti kan anda pakai CORSET PREMIUM BEAUTIFUL ia akan menyelesaikan semua masalah yang bakal pengantin hadapi..TAK PERLU RISAU....MAKESURE YOU ALL PAKAI JE..PASTI TERSERLAH KECANTIKAN DI HARI PERKAHWINAN ANDA......

UNTUK BAKAL PENGANTIN YANG BERMINAT UNTUK MEMBUAT TEMPAHAN
SILA HUBUNGI/WHATSAPP
Fatimah tarmizi
0197854876

Tiada ulasan:

Catat Ulasan