Jumaat, 18 Julai 2014

COZUMA BB Cream Compact Face Foundation SPF 25 PA+++

Sebagai seorang wanita memang tak sah la kan kalau tak cerita bab kecantikan ni. Dalam kita menjaga penampilah wajah especially, apa yang paling penting ialah compact powder. Setuju?

Sebab apa fatimah cakap compact powder ni penting. Sebab, kalau compact powder yang kita pilih tu tak kena dengan kulit kita, wajah kita boleh nampak buruk sebab bedak tak sekata atau bercapuk. Betul tak?

So sekarang fatimah nak memperkenalkan solution bagi yang mencari-cari BB Cream untuk kegunaan harian ataupon ke majlis-majlis keramaian.


COZUMA BB Cream Compact Powder with SPF 25 PA+++ 

So, apa istimewanya BB Cream ni? Cozuma BB Cream ni bertindak sebagai anti kedutan. Pembuatannya diperkaya dengan bahan-bahan semulajadi seperti bedak mineral, ekstrak jeli raja, squalane dan aloe cape membantu menganjalkan kulit yang kendur, mencerahkan tona kulit, memperbaiki kulit kusam dan memperimbangkan rembesan minyak semula jadi daripada kulit kita.

COZUMA BB Cream ini juga bertindak sebagai all-in-one, kalau dah pakai Cozuma BB Cream ni tak perlu lagi pakai compact powder yang lain. Tempoh pemakaian pon lama, lebih 10 jam tahan di wajah. Kalau agak-agak nak touch up, just dap dap sket je dengan sponge. 

Jika anda seorang yang banyak bekerja di luar dan selalu terdedah dengan cahaya matahari, COZUMA BB Cream bertindak sebagai pelindung dari sinaran UVA dan UVB dengan adanya SPF 25 (Sun Protection Factor) dan PA+++. PA bermaksud "Perlindungan Gred UVA". PA + menandakan produk mempunyai "keberkesanan perlindungan" dengan PA + + dan PA + + + yang menunjukkan efikasi perlindungan yang kuat. Secara umum, semakin tinggi nilai SPF, semakin tinggi nilai PA. Lepas ni tak perlu risau kalau kena keluar time cuaca panas sebab COZUMA BB cream ni mengurangkan risiko kulit terbakar. :)

Cara nak pakai pon mudah, tak perlu nak pakai cream pelembab yang lain sebab COZUMA BB Cream telah mengandungi squalane, iaitu bahan dari tumbuhan yang melembabkan kulit . Hanya basahkan sponge dan ratakan COZUMA BB Cream di seluruh wajah. Teksturnya yang lembut memudahkan sapuan menjadi rata ke seluruh kulit muka.

COZUMA BB Cream ini terdapat dalam 2 pilihan warna iaitu Beige dan Natural.

Hanya beli 1 boleh tahan lebih dari 3 bulan bagi yang konsisten pakai setiap hari. Kalau jarang-jarang make up tu lagi lah tahan lama kan. :)

Kalau berminat nak memcuba COZUMA BB Cream ini boleh contact fatimah di 0197854876

  Harga:
RM198.00

Tiada ulasan:

Catat Ulasan