Sabtu, 5 Julai 2014

BAYI BEBAS EKZEMA!!!


Alhamdulillah tak sampai 10 hari guna Shampoo dan Sabun Marine Essence, bayi comel yang masih kecil ni mula bebas dari masalah ekzema yang kronik.

Dengan hanya mandikan dan shampookan bayi anda dengan produk Marine Essence. 

Menurut ibu dan ayah bayi comel ni, puas dah mereka berubat dengan pakar kulit, tapi masalah ekzema bayi mereka masih tak nampak perubahan hingga mereka mencuba sabun ketiak atau lebih dikenali sebagai sabun marine essence.

Nampak tak perbezaan ketara pada muka dan kepala bayi comel ni...Alhamdulillah tak sampai 10 hari amalkan penggunaan sabun hijau ni, bayi mereka sudah boleh untuk lebih tersenyum lebar bila masalah kulit kering, gatal dan berair hampir pulih sepenuhnye.kesiankan kalau bayi yang mempunyai masaalah ekzema ni..mesti setiap masa menangis... Jadi sabun ni sesuai untuk semua peringkat umur ye..dari lahir pon boleh guna...sebab dalam sabun ni tidak ada bahan kimia..ia berasaskan dari garam buluh...

Buat anda yang ingin mencuba sabun berunsur garam laut ni, boleh segera hubungi fatimah untuk maklumat lanjut dan cara tempahan sabun marine essence ni :)

Pengedar sabun Marine Essence terbesar Malaysia:
FATIMAH TARMIZI
019-7854876

Whatsapp dan nyatakan "saya nak Sabun Ketiak"

Atau buat anda yang ingin menceburi bidang perniagaan online dengan pendapatan 1000 hingga 7000 sebulan, boleh msg atau whatsapp "NAK JADI PENGEDAR" ke nombor yang tertera di atas. 

Anda yang mendaftar sebagai pengedar sekarang, akan di beri tunjuk ajar dan bahan-bahan promosi secara PERCUMA !!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan