Isnin, 30 Jun 2014

SET BERPANTANG PREMIUM BEAUTIFUL

Berpantang Dengan PremiumBeautiful.....


BERPANTANG DENGAN PREMIUM BEAUTIFUL DAN MAHARANI
Bagi yang baru sudah melahirkan anak, bengkung merupakan benda yang wajib kita pakai. macam2 bengkung ada..TAPI KEBANYAKAN BENGKUNG TRADITIONAL.tapi sebenarnya pemakaian bengkung traditional ni agak menyusahkan. Namun kini, Premium Beautiful memudahkan kita semua!!!
SEBAB APA? u all boleh pakai sendiri tanpa perlu bantuan orang lain, jimat masa sebab nak pakai senang, CONFIRM u will get ur normal SHAPE!
PREMIUM BEAUTIFUL boleh membantu proses pengecutan rahim dan mengempiskan kembali perut yang besar ketika mengandung samada u all lahirkan secara normal atau caesar.
Bagi yang bersalin normal
Boleh pakai korset Premium Beautiful selepas 3 hari bersalin (bergantung kepada luka). boleh dimulakan dengan waist nipper dahulu sebelum u all boleh pakai 1 SET
Bagi yang bersalin caesar
Boleh pakai korset Premium selepas 3 minggu ke sebulan selepas bersalin.
Normally after 3 WEEKS memang boleh pakai dah!
Sangat MUDAH dan BERKESAN!



Premium Beautiful Long Bra Ajaib vs Bra Biasa
Haiii! Takkan tengok gambar aje ? Tak teringin ke nak pegang betul-betul dan pakai satu set baju ajaib ini ? Takkan nak dengar aje bila orang lain kata yang baju ajaib nie, ibarat alah membeli menang memakai. Nak beli tapi berkira sangat. Bagi aku, kalau cantik diluar pun tak guna juga bila badan merana kesakitan. 

Mahal ke? Bagi saya tidak .. sebab demi kesihatan yang berpanjangan itu bukan alasannya tapi aku gerenti memang berbaloi-baloi jika anda mengenakan Premium Beautiful Long Bra Ajaib ini pada payudara anda mengikut saiz dan cara pemakaian yang betul serta pakai secara konsisten setiap hari. 

Bentuk badan ideal, A,B,C dan D, pilihan ditangan anda sendiri !

Set Premium Beautiful sangat istimewa dalam kelasnya yang tersendiri. Tak sama langsung dengan
jenama korset-korset dipasaran luar sana. Secara keseluruhan satu set Premium Beautiful diperbuat daripada fabrik Akwatek & Akwadyne (fabrik polister biasa yang diubah secara kekal dan prosesnya menggunakan kos yang tinggi) dan disulam dengan FIR (Far Infrared Rays) yang diperolehi daripada batu tourmaline.

JOM KITA LIHAT TESTIMONI BERKAITAN PREMIUM BEAUTIFUL



Selepas 3 bulan penggunaan #premiumbeautiful terpaksa terima hakikat yang diri semakin cantik,berkeyakinan bila bergambar..tengok sebelum sarung kan premium beautiful ni macam tak beryakinan je senyum pon terpaksa..tapi bila dah pakai senyum nye lebar..padan la dengan harga..kalau yang penting kan kecantikan dan kesihatan harga letak tepi...betul tak..??jom dapat kan dari fatimah agen yang sah..
70% kesihatan 30% kecantikakn dan 200% berkeyakinan.


Pm/whatsapp fatimah tarmizi
johor bharu   0197854876

Tiada ulasan:

Catat Ulasan