Ahad, 29 Jun 2014

CUKUP SEBULAN PERMERGIAAN ARWAH ANAK IBU

Cukup sebulan permergian arwah anak fatimah..Mohd Umar Farouq bin Iswandy.... bila terkenang kan saat2 arwah pergi sampai sekarang tak boleh terima.. Tapi kita ni sebagai manusia.. Yang tak tahu apa perancangannye.. Mungkin Allah ambik arwah sebab. Nak selamat kan saya dan ayahnye kesyurga..Allah lebih mengetahui,sekurang2nya dia terselamat dari mcm2 masaalah keruntuhan akhlak dan budaya yg tak elok yg menimpa remaja zaman sekarang.. Fatimah kena yakin dengan qadha dan qadar... Masih ingat lagi saat arwah pergi...memang tak nampak apa2 perubahan..sebab kali terakhir saya bangun menyusukan arwah pada pukul 2.00 pagi..dan waktu menyusukan arwah saya berada dalam posisi duduk..sebab anak saya lahir kecil 2.2kg.. Jadi saya takut anak saya tu tersedak.. Dan bila bangun pukul 4 nak menyusukan arwah.. Saya tak boleh bangun terus sebab saya opret jadi bila bangun tu saya gosok dulu rambut die..yang saya pelik dan terkejut saya pengang rambut arwah..rambut arwah basah seolah2 berpeluh.. Lantas saya terus bangun..dan lihat arwah sudah sejuk.. Dah tinggalkan ibu untuk selamanye... Sayang ibu akan selalu merindui sayang.. Namun ibu redho..dan kehidupan ini harus ibu teruskan.. Ibu harus kuat.. Semoga kita berjumpa di sana ye sayang ibu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan