Rabu, 3 September 2014

PREMIUM BEAUTIFUL || KELEBIHAN DAN FUNGSINYE

A - Bahagian yang mempunyai paling banyak Far Infrared Rays (FIR) membantu mengemaskan bahagian perut. Sesuai untuk wanita yang selalu mengalami masalah perut buncit selepas bersalin / selepas makan. Lelaki perut boroi jugak boleh pakai untuk mengurangkan masalah itu :)

B - Tali ini kegunaannya untuk mengemas & merampingkan pinggang. Cara nak memakainya, tarik nafas sebelom tarik tali tersebut kemudian tarik dan apabila sampai maksimum gantungkan sahaja tali itu di tempat di cangkuk yang sesuai. Tak perlu risau kerana tali ini dah sedia terikat bersilang macam tu...bukan kene ikat sendiri ya...Sehingga kini belom ada rekod lagi kata tali yang di buat di Jepun ini putus melainkan kamu gunting...^^

C - mempunyai 7 batang keluli yang boleh di bengkokkan 360'  ini dapat menyokong bahagian pinggang & menegakkan tulang veterbra seterusnya memperbaiki postur badan anda untuk duduk & berdiri. Rega bentuk yang ergonomik ini dapat melaraskan lemak pada bahagian pinggang ke bahagian dada, pinggul untuk menghasilkan kontur badan yang menarik. Ia terhasil dari idea baju "KIMONO" pada wanita Jepun dan di aplikasikan ke dalam Premium Beatiful.

Sangat selesa untuk di buat solat atau bersukan kerana keluli boleh lentur tu tidak akan menyakitkan badan atau menjejaskan aktiviti seharian kita. Sakit belakang(slip disc)/pinggang juga akan LENYAP sekiranya di pakai secara konsisten.

D - Cangkuk 3 laras di sisi untuk keselesaan badan & memudahkan pemakai. Rekaan fleksibel ini menghasilkan kesan pembentukan berdasarkan kesesuaian badan individu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan