Ahad, 23 November 2014

BERNIAGA BERSAMA TOP LEADERS CIRCLE IMPIAN ANDA PASTI MENJADI KENYATAAN

Ramai yang impikan untuk berjaya melebihi orang lain . Walau pon ramai yang mahukan begitu,namun tak ramai pula yang mendapat kejayaan yang diimpikannya..

Pra-Syarat untuk mendapatkan sesuatu biasanya bermula daripda adanya keinginan. Oleh itu,agak pelik juga kenapa kalau dah ramai sangat orang yang ingin berjaya ke tahap tinggi,hanya terlalu sedikit yang dapat.......


Minda yang NEGETIF tidak akan melahirkan TINDAKKAN yang POSITIF....!!!!!!!!


Alhamdulillah di sini lah fatimah belajar sesuatu kemahiran untuk berjaya dalam perniagaan... untuk berjaya dalam perniagaan perlu lihat siapa insan2 yang berada dikelilingi kita...siapa mentor kita..dan paling penting lihat diri kita..adakah kemahiran yang kita dapat kita terus bertindak???atau sekadar mendengar sahaja ilmu yang di beri...????

Kami adalah jutawan yang berjaya,bebas masa,bebas kewangan,bebas dari hutang,..


Bersama mentor fatimah salleha roslan..dan biz patner fatimah..tanpa mereka fatimah tak akan  boleh bertahan dalam perniagaan ini..sebab mereka banyak sangat bagi semangat untk fatimah


Yang ni pulak FATIMAH BERSAMA IKON SOHONISTA MALAYSIA & JUTAWAN INTERNIT.. dan beliau adalah orang kuat di dalam #TopLeadersCircle dan dapat menghasilkan ramai usahawan dalam bisness online ini..!!! 





Tiada ulasan:

Catat Ulasan