Selasa, 12 Ogos 2014

KESIHATAN DALAMAN BERMULA DENGAN MENGAMALKAN BB PLUS COLLAGEN

BB Plus Collagen





Penuaan merosakkan kolagen dan seterusnya merosakkan kulit
Kolagen membentuk 70% daripada lapisan dermis kulit. Ia adalah bahan utama dalam kulit, tulang, rawan dan pelbagai tisu penghubung di dalam badan kita. Kolagen membantu pertumbuhan semula kulit baru serta mengekalkan kelembutan kulit. Di dalam sendi rawan, ia berfungsi sebagai kusyen untuk mengurangkan bebanan terhadap sistem struktur badan terutama pada pinggul, sendi dan lutut.

Faktor penuaan luaran dan dalaman boleh merosakkan fiber protein, fibroblas dan vitamin yang diperlukan untuk merangsang penghasilan kolagen. Kekurangan kolagen adalah antara faktor penyebab terjadinya proses penuaan kulit.



Mengapa memilih BB Plus?
BB Plus diperbuat daripada kolagen ikan yang bermutu tinggi. Kolagen ikan dikelaskan sebagai Kolagen Jenis 2, yang mempunyai struktur rantaian asid amino yang seakan-akan sama seperti yang terdapat dalam kolagen manusia. Habitat semulajadi ikan menyebabkan kolagen ikan  mempunyai kandungan Prolin dan Glisin yang cukup dalam suhu badan ikan yang rendah iaitu sama seperti kolagen manusia. Prolin dan Glisin adalah dua jenis asid amino yang penting untuk penghasilan kolagen, mengekalkan kecantikan kulit dan kesihatan rawan. Kolagen ikan ditukarkan menjadi peptida dengan menggunakan teknologi terkini untuk sumber kolagen yang kaya dan kesan penyerapan yang lebih baik.




Bagaimana BB Plus Bertindak?
Mod tiga tindakan:
1. Memulih  - Menggalakkan pembersihan mikro, menggantikan peptida kolagen bagi
                         rantaian kolagen yang telah rosak ataupun lemah
2. Membina - Menguatkan dan melindungi rantaian kolagen melalui proses antioksida
3. Memperbaharui -  Menggalakkan pertumbuhan dan penghasilan sel kolagen baru


Dos apakah yang efektif?
Hanya 1 paket (5g) setiap hari untuk memiliki kulit muda yang cantik dan mulus. Proses hidrolisis menghasilkan peptida (3,000 saiz Dalton) yang sedia diserap.

Bagaimanakah dengan aksi perlindungan antioksida tambahan?
Jus blackcurrant mengandungi anthocyanin untuk melindungi kulit muka dan badan daripada sinaran UV dan radikal bebas. Ekstrak biji anggur dengan OPC (oligomeric proanthocyanidins) mengurangkan ketidakselesaan kulit serta menggalakkan penyembuhan kulit. Vitamin C dan roselle menguatkan rantaian kolagen, melindungi kolagen di dalam dermis kulit dan menggalakkan proses sintesis




Bagaimanakah BB Plus dapat meningkatkan kualiti kulit?
Serat epal dan inulin (serat diet) menggalakkan pencerahan kulit melalui proses detoksifikasi.

Bagaimanakah BB Plus dapat membantu mengurangkan ketidakselesaan penyakit sendi?
Peptida kolagen ikan adalah sumber Kolagen Jenis 2 yang baik dan merupakan komponen utama dalam rawan untuk membantu mencegah keradangan yang disebabkan oleh rheumatism and osteoarthritis.

BB Plus mengandungi peptida kolagen yang tinggi untuk mengganti dan membina semula rantaian kolagen yang diperlukan untuk menjadikan kulit anjal, lembab, tegang dan gebu menawan. Rasa enak campuran ekstrak blackcurrant 100% dan jus roselle berkualiti tinggi serta kolagen ikan yang tidak berbau.


7 Hasil Kulit Cantik
1. Kulit wajah berseri dan cerah
2. Kulit lebih anjal dan tegang
3. Kulit lebih halus dan gebu
4. Kulit lebih lembab
5. Kulit lebih licin serta kurang garis halus dan kedutan
6. Kulit lebih cepat sembuh dan pulih
7. Kulit kurang kesan kerosakan akibat sinaran matahari

Campurkan 1 paket BB Plus ke dalam 150ml air bersuhu bilik. Elakkan daripada menggunakan air panas. Kacau dan sedia diminum. Pengambilan terbaik adalah sebelum makan ataupun sebelum tidur.
Sesuai untuk pesakit diabetes. Warna, rasa dan tekstur produk dalam setiap kelompok mungkin berlainan disebabkan oleh ramuan asli yang digunakan.  

Tanpa Gula dan Kolesterol
Gula gantian semulajadi dengan Indeks Glisemik yang rendah digunakan untuk memenuhi keperluan mereka yang mempunyai masalah jantung dan diabetes.

Kolagen ikan terhidrolisis, ekstrak biji anggur, Vitamin C, jus bunga roselle, jus buah blackcurrant, serat epal, inulin.





hamboih cik adik....minum BB Plus sekotak je da ok kulit???

mmg ramai yg da mengakui keberkesanan BB Plus Collagen nie...dan bnyk testimoni positif yg diterima..


                               







Cantik tak bonda kami #tlc .... ??? Jgn tak tau ini la hasil penangn #bbpluscollagen kesan nye seawal 7 hari In Sya Allah... Bg nk oder bb plus collgen boleh dpt kn dari fatimah ... Fatimah pasti anda x kn kecewa apabila pilihan anda ialah bb plus collagen..





Wowwww dah 11 Bulan berBBplus Collagen.. tapi nak share dgn pencari collagen kat luar sana dengan discipline & consistent dgn BBPlus Collagen bila anda dengan make-up dan tanpa make-up tak la keterlaluan bezanya kan.. betul tak..?? (sory no 360 picture edit ya) BBPLUS COLLAGEN MY CHOICE!!! Ap pulak pilihan collagen anda... ????





Jgn tak thu ye #bbplus collagen sesuai utk ibu2 yg hamil ... Kerana ia dpt membuat diri anda:-

Kulit cantik
Berak senang
Perut kenyang
Rambut kurang gugur
Tumit x pecah
Lutut x goyang
Pinggang x sakit2
Toksin pun dia buang
N many moreeeee..

So mahal ke RM+++ berbanding cucuk sana..cucuk sini...tepek bedak sana, tepek bedak sini

kesan utk tona kulit sekata dan nampak cerah dalam masa 3-7 hari je...!!!
Tapi utk kulit muka berkawah jgn la expect sekotak je dah blh ada kesan. Bekas parut jerawat yg berkawah tu perlu at least 4 kotak.

Parut jerawat hitam dua kotak.

Sakit lutut n pinggang sekotak setengah





Boleh ke mommy yg menyusukan dan mengandung minum BBPLUS Collagen??

-Boleh..sebab kandungan BBPLUS Collagen tidak membahayakan dan protein drpd kolagen boleh menambahkan pengeluaran susu ibu. -bg ibu yg baru bersalin pon elok sbb serat epal dlm BBPLUS Collagen boleh menghalang sembelit. -vitamin c dr roselle dan ekstrak biji anggur jugak membantu memberi tenaga. -kolagen jugak sgt membantu mengurangkan cramp otot disamping mencantikkan kulit ibu n baby..same2 gebuss gebass gitu!



NAK DAPATKANNYA BOLEH ADD FACEBOOK FATIMAH

atau 
WHATSAPP/CALL
019-7854876

Tiada ulasan:

Catat Ulasan